niedziela, 11 listopada 2012

10 pytań do... Must Have Fashion

Must Have Fashion - fashioholics.pl
  1.  Założyłam bloga, bo … Podoba mi się dzielenie z innymi moimi modowymi inspiracjami, stylizacjami, podoba mi się to, że mogę nawiązywać dialog o modzie z moimi czytelnikami.

     
  2.  Jestem szczęśliwa, gdy … przychodzi kurier ;) a tak na poważnie, to wtedy, kiedy jestem zadowolona z siebie, i z tego co zrobiłam. Nie jestem w stanie być szczęśliwa, gdy trwam w stanie wyrzutów sumienia, gdy czegoś nie dopilnowałam albo czegoś nie załatwiłam, a powinnam.

  3. Inspiruje mnie … Internet i jego możliwości. Od wielu lat obserwuje to, jakie nowe możliwości daje nam podłączenie się do najważniejszego składnika zaraz po tlenie – Internetu.

  4. Moda to dla mnie … pudełko kredek, dzięki któremu mój świat i moje otoczenie jest dużo bardziej kolorowe, a ja mogę sobie dowolnie kolorować rzeczywistość.  

  5. Mój blog jest miejscem, gdzie … dzielić się z innymi moim podejściem do mody. Każdy ma inne, dlatego też czytanie innych blogów i przeglądanie ich jest takie ciekawe!

  6. Nie lubię, gdy … czuję bezsilność... to uczucie jest chyba jednym z najgorszych. A tak z mniej patetycznych spraw to nie lubię zimy, przeziębień i butów EMU.

  7. Mój styl określam jako … Eklektyczny.

  8. Nie mogłabym żyć bez … Internetu i tuszu do rzęs, gdy mam nieumalowane rzęsty często słyszę pytania w stylu „spałaś?”.

  9. Cenię ludzi, którzy … Nie są zawistni i żyją swoim życiem, szanują innych i nie mają w sobie tego jadu, z którym spotykamy się na co dzień. Cenię ludzi, którzy mają dystans do siebie, i którzy nie żyją w stylu „nieszczęście sąsiada jest moim szczęściem” tylko zajmują się swoim życiem i dzielą się z innymi swoimi pasjami i pomysłami na życie.

  10. Moim marzeniem jest … Robić w życiu to, co lubię.

Joanna Szczepaniak, studentka artystycznego projektowania ubioru i autorka bloga modowego musthavefashion.pl. Jest autorką książki "Pamiętnik modowej blogerki", która opisuje podejście do prowadzenia bloga, robienia zakupów i życia przez dziewczynę uzależnioną od mody.

Ostatnio pokochane produkty przez Must Have Fashion w serwisie www.fashioholics.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz