piątek, 23 listopada 2012

10 pytań do... Jestem Kasia

Jestem Kasia Fashionsalade

  1. Założyłam bloga, bo ... chciałam mieć swoje własne miejsce w sieci, w którym będe mogła dzielić się z innymi pomysłami na codzienny ubiór.

  2. Jestem szczęśliwa, gdy... gdy mam obok siebie ukochaną osobę, mogę oglądać z nią ulubiony serial i dodatkowo wiem, że wszystko idzie po mojej myśli i o nic nie muszę się martwić :)

  3. Inspiruje mnie... mnóstwo rzeczy. Inspiracje znajduję niemalże wszędzie.

  4. Moda to dla mnie... zabawa, największe hobby oraz od pewnego czasu również bardzo ważna część mojego życia.

  5. Mój blog jest miejscem, gdzie... pokazuję ubrania, a nie przebrania. Każdy może znaleźć coś dla siebie.

  6. Nie lubię, gdy... osoby,które nie mają o mnie zielonego pojęcia, snują na mój temat dziwne i nieprawdziwe teorie.

  7. Mój styl określam jako... mieszankę hippie, boho i minimalizmu.

  8. Nie mogłabym żyć bez... ludzi, rzeczy, zajęć, które mnie uszczęśliwiają, a jest tego wiele.

  9. Cenię ludzi, którzy... mimo porażek i przeciwności losu wierzą w siebie i w swoje marzenia.

  10. Moim marzeniem jest... dluuuga podróż po wszystkich ulubionych stanach Ameryki!

Kasia Gorol
23-letnia studenka germanistyki, zakochana w stylu hippie/boho i ubraniach vintage. Uwielbia buszować po second-handach i wyszukiwać najlepsze perełki, które później pokazuje na swoim blogu. Na swoim koncie ma współprace z dużymi markami jak Mango, Stradivarius, Billabong oraz wiele publikacji w polskiej i zagranicznej prasie.

Ostatnio pokochane produkty przez Jestem Kasia w serwisie www.fashioholics.pl 

3 komentarze: